torsdag, februari 26, 2015

OBS OBS! Detta händer inte ofta!

Jag är på bra humör idag, woho! Trots ont över allt och diverse sammandragningar så känner jag mig ganska pigg, pepp och glad. Detta trots att Luleå förlorade igår mot jävla Djurgården(mitt sämsta lag i hela SHL) och att jag vaknade i morse av en väckarklocka som ringde och tänkte att den omöjligtvis kan vara mig. Guess what, det var min.

Men! jag är peppad på att jobba trots detta(okej, surfa lite mellan varven - jag är ingen maskin!), det känns kul och trevligt att vara här. Och i helgen blir det Mars. Mars kan vara en fin vårvintermånad och är förhoppningsvis månaden då vi får träffa vårt barn. Idag är oron och rädslan frånvarande - är mest pepp på att föda. Andra dagar - livrädd. Det är väl så det är.

Jag är också glad för att ikväll blev vi spontanbjudna på middag hos väldigt kära vänner. Jippi! Älskar vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar