söndag, mars 20, 2011

Dag 02 - Min första kärlek

När jag var två år började jag dagis. Min avdelning hette illern och låg i utkanten av centrum. När jag började min karriär på illern upptäckte jag snabbt att där fanns en pojke med mörkbrunt hår och bruna ögon, den här pojken bodde dess utom i huset bredvid oss! 

Jag och Anton började som vänner, vi lekte tillsammans både under dagistimmarna och även efter åt. Vi delade intressen som till exempel att rita och måla. En dag förändrades dock något. Vi satt hemma hos mig i min garderob och lekte någon lek, inget jag minns, då Anton gav mig en puss. Jag svarade genom att dela ut en till honom också sen var jag förlorad i kärleken. 

Vårt förhållande stannade vid dom här två pussarna men känslorna fanns där i säkert en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar