lördag, oktober 29, 2011

Hej på er.

Frukosten är intagen, solen skiner och jag ska ut på en morgonrunda innan det blir gymmet. Ben eller bröst/triceps? Vi får se hur läget känns.

Förresten, kan någon tipsa mig om en duktig, lyhörd och noggrann frisör här i Luleå? Min är redan fullbokad till efter jul och jag kommer att behöva klippa mig i december igen. Jag är väldigt kräsen och petig, därför har jag klippt mig hos samma person i typ åtta år, med enstaka undantag. Jag avskyr när man som kund riktigt ser att det slarvas, eller när man kommer hem med en Jennifer Aniston-frilla trots att man sa att man inte ville ha uppklippt framtill. Vill jag bara toppa håret ska det bara toppas. Tycker även att det är viktigt att vara lyhörd när det gäller stylingen efteråt. Vet inte hur många som jag känner som alltid måste tvätta håret det första dom gör för att dom känner sig obekväma i plattat hår till exempel. Min är skitduktig på alla dom där sakerna. Dels för att hon är väldigt lyhörd, sen ha vi ju hunnit lära känna varandra genom årens lopp.

Nu får ni ha en härlig lördag och halloween, allihopa! Puss och kram på er.

4 kommentarer:

  1. kicki på gossip eller berit (eller frida) på sax&maskin eller lotta på lyxx. imorrn ska jag till studi znygg till en frida så får vi se hur de blir =) men hon dessa har jag blivit nöjd och jag är petig me. fast berit tabba sej med färgningen en gång.

    SvaraRadera
  2. haha, hittar du på eller kommer du seriöst ihåg vad alla heter? :)

    SvaraRadera
  3. Gå till Ante,han jobbar på Lyxx. Han får alltid bra betyg!:)

    SvaraRadera
  4. kommer ihåg =) varit fler gånger hos dom =) och nu har jag facit i hand med frida på studio znygg. varmt rekommenderad. dom har bra priser oxå. tex de jag gjorde klippa,färga utväxt,intensivtona de gamla plus bleka slingor kostade 1300kr. paketpris. närmare 2papp hos dom flesta andra.

    SvaraRadera