fredag, oktober 28, 2011

Hipp hipp...

Hurra för min Tess! Hon fyller år idag och hon är min närmaste. Hon fattar allt jag säger och är tålmodig och rolig att vara med. Hon är också ödmjuk, men tar ingen skit. Hon har även stått upp för mig när jag behövt det. Älskar henne så högt, fina Tess.

Hade gjort chokladbräck med polka till henne, packat i en fin plåtburk som present. Vi var där och åt smörgåstårta och gofika tills vi storknade, damn vad dom hade bakat duktigt! Minicupcakes, bullar, tigerbrownies, hallongrottor med mera. Och för att avrunda det hela åkte vi och köpte godis (dock mest till barnen om det nu kommer några). Nu kollar vi cake boss. Den här fredagkvällen verkar gå  bakverkens och sliskigheternas tecken. Och på tal om sötsaker så såg jag ut såhär när vi åkte på kalaset. 

(fast utan tygöronen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar