lördag, november 05, 2011

Dagens agenda.

Vaknade för en halvtimme sen med ont som sören i ryggen. Ni vet så där ont så att det känns konstigt att andas. Som tur är så är jag en superhjälte så det brukar gå över när jag kommit igång lite. Idag händer det mycket, om ca 30 minuter ska vi åka till hantverksmässan på arcus. Det låter ju som min grej men faktum är att jag aldrig i hela mitt liv varit på hantverksmässan eller nolia eller what so ever. Så jag vet inte om det är min grej eller inte, det får vi se!

Ikväll har Luleå Roller Derby lagfest och det är ju något jag helt klart kommer infinna mig på. Vi har så jävla mycket härliga fresh meats som vi behöver lära känna så det är i rättan tid. Blir pizza och bärs, sen lär väl många dra ut på krogen. Brukar bli sådär stökigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar