tisdag, december 13, 2011

Lösfransar - budget.

Läste på en sminkblogg att H&M hade börjat med lösfransar. Var ju bara tvungen att köpa ett gäng. 69 kr för boxen med 3 par och 39 för den runda med lila/svarta fransar. Som hittat! Min personliga filosofi(som jag delar med Helen) är att Styrkan sitter i limmet! Så länge fransarna är snygga tror jag att det är viktigast att lägga lite krut på ett bra lim. Jag använder MUS adhensive black som är latexbaserat. Ska testa fransarna så fort jag får tillfälle och då kommer en liten recension!

7 kommentarer:

  1. Wahh, prova fort, har funderat på dom där till nyår! Så himla snygga!

    SvaraRadera
  2. Vilka tänkte du då? jag tror att dom är helt ok, köp bara ett bra lim :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det är snygg med lösögonfransar men jag har aldrig lärt mig att sätta fast dem. Tycker att limmet fastnar överallt det inte ska fastna.

    SvaraRadera
  4. Dom sista är jag nog mest sugen på!
    Säger bara som Karin, att jag måste lära mig sätta fast dom... mitt ex fick alltid göra det på mig förut.

    SvaraRadera
  5. Dom sista i tre-packet kanske jag ska säga.

    SvaraRadera
  6. Men det är inte så klurigt! Sätt en limdutt på handen och dra fransen igenom den så den blir limmad - det räcker! låt sen sen torka i 20-30 sek, SEN kan ni sätta den på plats!

    SvaraRadera
  7. Det är just det där med att sätta den på plats som är det svåra tycker jag!
    Men det är nog bara att köpa sig nå billiga och öva öva öva :)

    SvaraRadera