tisdag, december 13, 2011

Mauas önskelista till sig själv.

Jag har en hel radda med grejer från sminkaffären jag skulle behöva ta med mig hem. När jag ska ha råd med det vet jag där emot inte. Men för att minnas allt ihop kommer jag nu låta er ta del av min lista, vad jag vill ha och varför;
  • High tech lighter(Platina)  - High tech lighter kan man använda som primer, eyedustskuggorna fäster väldigt bra på den. Hoppas att den funkar på mig och att jag inte har för oljig hy bara. färgen är egentligen ovesäntlig eftersom det typ inte kommer synas. 
  • Lip pencil(burlesque) - detta är en röd läppenna som är mucho bra att ha om man vill göra klassiskt röda läppar. Nuff said. 
  • Eye pencil(vanilla) - En bra ögonpenna som man kan använda som primer till ljusa skuggor och även ha inne på vattenlinjen för att öppna upp ögat och få det att se större ut. Det fina är att pennan inte är kritvit så det ser mer naturligt ut.
  • Microshadow(take off, glam peach, ruby, nox eller saga) - Bara för att det är så jäkla kul med nya färger.
  • Lipstick(baby, peachy) - Ganska ljusa toner som nästan alltid funkar!
  • Rouge(complex, sand) - En neutral utan skimmer och en brun för shading.
Ingen billig historia men man får väl beta av lite eftersom kanske. Åh, smink! Det är så jäklarns roligt! något annat som ligger högt på önskelistan ät ju ett par sånna här. Dom ska jag unna mig vid något bra delmål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar