tisdag, december 13, 2011

WIN!

Det var ju vägning idag, som vanligt var jag sktinervös att jag inte skulle ha gått ner något. Hade fallet varit så hade nog motivationen fått sig en rejäl känga. Höll till och med på att glömma bort det i all hast innan träningen. Men vilken jävla lycka det blev. -2kg visade vågen! Jag vet, mycket vätska som släpper i början men det skiter jag i. Jag är så sjukt glad, känner mig som en rockstjärna! Nu ska jag fortsätta jobba stenhårt för att göra en ny vinst nästa vecka(säkerligen inte lika stor men jag nöjer mig helt klart med 1kg).
 
Nu ska jag mysa i soffan med tända ljus och frukost till nyhetsmorgons luciatåg, sen blir det lunch med bästa Cherry Lawless på symfoni. Ha en awesome dag och hoppas min glädje och motivation smittar av sig lite.

1 kommentar:

  1. Hur bra som helst ju! Nu kommer det gå av bara farten :D

    Nja, kan inte unna mig sovmorgnar tyvärr då jag måste vara på jobbet vissa tider :-( försöker sova ut så mkt jag kan under helgerna istället.
    Inget jullov heller, var ute för sent med att söka ledigt tyvärr! Bara att härda ut..

    SvaraRadera