söndag, januari 01, 2012

2012 års nyårslöfte.

Jag har för en gångs skull gett ett nyårslöfte, burkar aldrig göra det. Nu kom jag dock på ett riktigt kul och sporrande...

MITT NYÅRSLÖFTE FÖR 2012: JAG SKA TRÄNA MINST 200 GÅNGER

Tror ni jag klarar det? det gör jag. Har räknat ut att det är ca 3,8 gånger per vecka. Ibland är man ju sjuk och på sommaren blir det alltid mindre. Normalt sätt tränar jag ju 5-6 ggr per vecka så det borde gå. Jag är taggad som fasiken! Har ni gett några nyårslöften?

4 kommentarer:

  1. Klart du fixar det om du vill det! Jag tror på dig Maya:) Jag räknade ut hur många gånger jag tränade året som var. kom upp i över 200 gånger,211 exakt tror jag? promenader inräknade då såklart:) Min strävan detta år är snäppet vassare på passen så det blir utveckling

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror det kommer gå vägen faktiskt. Måste in till stan snart och köpa mig en ny kalender, så jag kan räkna alla derbyträningar och prommisar :)

    SvaraRadera
  3. Jag köpte ett ark med guldstjärnor och när jag tränat klistrade jag upp en stjärna i almanackan. Det är motiverande att se alla stjärnor som lyser mot en. Rekommenderas!

    SvaraRadera
  4. Ooh, nice! Lät som en kul grej att göra :)

    SvaraRadera