tisdag, mars 13, 2012

Cleaning out my closet. closet freak.

Har garderobstjänst idag. Det är lite självgissel och lite skönt. Självgisslet infann sig när vår- och sommarkläderna packades upp och man insåg att man var för fet för endel av fjolårets shorts. Det var dock inte alla par utan några enstaka. Dock vill man ju bara gråta och skrubba sig med stålull som straff eftersom att det såklart är dom SNYGGASTE shortsen som sitter som ett korvskinn. Detta gör jag såklart inte. Grymt motiverande dock att komma i dom någon gång då det börjar vara varmt nog att ha shorts. Tänk att några enstaka kilo kan göra så stor skillnad.

Och skönt... det är det ju efteråt.

Det ger mig vårkänslor, att städa på ställen man städar sällan. Känns som något man gör på våren. Även fönsterputsning är vår för mig. Vad har ni för typiska vårsysslor?

4 kommentarer:

  1. Jag är likadan, igår städade jag ur alla lådor under sängen samt städade i badrumsskåpet!
    Väntar bara på att få putsa fönsterna också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. But it's fun! Det blir ju så fint sen :)

      Radera
  2. Oja, tills ens sambo kommer och stökar ner ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, du måste lära honom bättre ;)

      Radera