söndag, augusti 05, 2012

Blushing bride.

Det här är Jessica och idag är hennes första dag som maka. Det vet jag eftersom jag gjorde hennes(och hennes två tärnors) hår och smink igår inför bröllopet. Och så vacker som hon är så blir mitt jobb lätt som en plätt!

Efter det tog vi oss en tur på kalasområdet och käkade souvas. Efter det krävde jag något sött och åt en munk. Ångrade mig vid första tuggan, huuuvva! Det var som att äta olja och socker i någon slags fast form. Utseendet på den stackars munken gjorde väl inte saken bättre. Efter det besökte vi systrarna Enqvist Larssons loppis. Handlade filmer, en bok och en bandana. Sen spelade vi fia med knuff på ett av spelen som var till försäljning. Jag vann inte. Lördagen var en himla bra dag, mer sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar