söndag, augusti 05, 2012

Jag är tillbaka!

Jag är SÅ tillbaka. Hjärtat mitt är tillbaka i Slaughters Daughters. Sommarlovet är nämligen slut och en ny säsong har tagit vida. Jag kommer att träna med freshisarna ett tag eftersom jag haft ett rejält uppehåll och inte gjort teorin till miniskillsen ännu. Det känns jättebra, personligen tycker jag att man inte kan träna på grunderna för mycket. Och jag har ändå inga ambitioner att delta i några bouts den här säsongen, jag skyndar hellre långsamt.

Idag hade vi möte inför höstens träningsupplägg - Manic Medic och Badass körde en peppande och genomtänkt presentation om målbildning och visioner. Ska sätta mig och beställa ordentliga skydd med Cherry någon dag för mina nuvarande är under all kritik - jag litar absolut inte på dom.

Tyvärr alla ni som tycker att det är tjatigt när jag skriver om derbyn - det lär bli mer av det i framtiden!

Awsomeness.

6 kommentarer:

  1. WOHOOOOOOOOOO! <-- finns inget annat att säga. Inga ord räcker till. Bara ett ordentligt vrål! Ett glädjevrål! :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jag känner mig verkligen just det - välkommen tillbaka :)

      Radera
  3. Härligt att du är tillbaka! Alla verkar var så taggade inför en ny säsong och det ska bli så kul!

    SvaraRadera
  4. Kul!
    Tänker alltid på dig när jag ser denna bilden:
    http://a1.ec-images.myspacecdn.com/images01/99/3897d31a0d0bceffc70e28c07bf00b57/l.jpg

    SvaraRadera