måndag, augusti 06, 2012

Mauas nya framtid.

Jag kan verkligen inte hålla mig, måste bara få berätta! På onsdag ska jag på en jättespännande intervju för ett jobb. Ett jobb som hade varit som gjort för mig. Ett jobb som jag hade kunnat göra så jäklarns bra. Det hänger ju dock på att jag får det vilket hade varit som en dröm. Det är ett sånt där jobb som man inte bryr sig om vad lönen är, vilka arbetstider man har för man gör det inte för pengarna. Man gör det för att det är något man faktiskt brinner för.

Jag är superkvalificerad för tjänsten, det är som att mina tidigare yrkes- och studieval har utformats just för den här dagen. Så om jag inte får det så handlar det om någonting annat, typ att dom inte fick rätt känsla. Jag har förberett mig så gott jag kan; läst på, friskat upp minnet från min utbildning och funderat på vad man ska ha på sig. Mycket mer än så går det inte att göra. Jag är ju bara jag, jag har alla svar inom mig redan.

Håll tummarna nu! --->

2 kommentarer: