onsdag, oktober 31, 2012

Remember november.

Happy halloween!































Vad kommer egentligen hända i november med mig och min livsstil? Jo, det här är något jag klurat på länge och jag har kommit fram till följande:


- Jag kommer att köra på som vanligt med kosten, ren och ekologisk mat som är bra för mig.
- Socker max en gång ca varannan vecka inklusive systerdotterns födelsedagskalas. Jag vill inte trilla dit igen på ett nytt beroende.
- Ska försöka haka på gymmets novemberutmaning, 10 000 repetitioner på en månad. Hade varit fett!
- Träna som vanligt, minst fyra gånger per vecka. 

Jag tror detta blir en bra lösning för mig, den största fokusen kommer att ligga på träningen i november och ett väldigt återhållsamt sockerintag. Nu klarar jag mig ju så bra utan. Den här utmaningen har varit så värd, den har gjort under för min inställning till sött.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar