måndag, oktober 29, 2012

Svettchocken!

Oh my lord vad jag into reflekterade över jag la ut för bild i förra inlägget men det gjorde visst ni! Haha, läsarrekord på grymt kort tid. Personligen ser jag inget intressant med bilden förutom en ansenlig mängd svett som jag faktiskt är ganska nöjd över men I get the point. Tänk om ni hade varit lika engagerade när jag skriver om träning eller något annat spännande? 

Nu, över till något mycket mer intressant, oktoberutmaningen. Jag ska verkligen försöka lägga i en extra växel nu när det bara är några dagar kvar med både mat och träning men det är inte lätt. Jag kommer på mig själv med att planera vilka godisar jag ska köpa och vad vi ska äta på lördag. Fokusen ligger åt lite fel håll.  Ska dock jobba hårt för att rikta om den i två dagar till, hur svårt ska det vara? 

2 kommentarer:

  1. Maya, jag läser då alla dina inägg. Svett eller inte! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet Karin, det är tur att någon delar mina intressen :)

      Radera